C.E. Constancia
<%=ClubInfo.Nombre %>

La directiva del Club Esportiu Constància ha fet entrega d&#39;una camiseta del centenari emmarcada als principals patrocinadors del club en agraïment pel seu suport en les darreres temporades, tant al futbol base com al primer equip.

Durant l&#39;entrega de les camisetes, el president del club, Rafel Palou ha comentat que “volem donar les gràcies a totes les empreses que durant aquestes darreres temporades mos han mostrat el seu suport i ens han ajudat de manera important al desenvolupament del nostre projecte esportiu. Gràcies a FIBWI, Quely, Illes, Ópticas Florida, MAN, Amer, Maties Amer, Euronics, McDonald&#39;s i Paco Risco”.

A Euronics, McDonald&#39;s i Ópticas Florida no se li va poder fer entrega de la camiseta, però se&#39;ls hi entregarà en un partit del Juvenil A.

Palou també ha volgut donar les gràcies a l&#39;empresa que ha col·laborat en emmarcar les camisetes “volem agrair la col·laboració del taller L&#39;Art des Quadre, que ha emmarcat les camisetes que s&#39;han entregat i que també ha col·laborat amb el nostre club”.

D&#39;aquesta forma, el club inquer mostra el seu agraïment a totes les empreses que aquesta temporada del centenari han volgut col·laborar amb el Constància i col·locar el seu logotip a les diferents equipacions dels equips del club.

 

FOTOS: DAVID CANTERO