<%=Club.Nombre %>

Benjamí D: de 1r any i liderant un grup de 2n any


Hui ens trobem amb l’equip Benjamí D: altre dels dos de que consta la nostra Escola en edat de benjamins de primer any (nascuts al 2011), però que participa junt a equips benjamins de segon any (del 2010), el que li dóna més mèrit als nostres joves jugadors.

El gran treball que està realitzant el seu entrenador Rubén Fuentes Garrote amb estos xiquets, queda reflexat a la classificació, que actualment lideren després d’haver cedit sols un empat (amb el nostre Benjamí C) i una única derrota. És Garrote qui respon al nostre qüestionari:

Resta poc per la fi de la 2019/2020. Com valores el que porteu disputat?

Valoro lo que llevamos disputado de una forma muy positiva. El equipo esta haciendo un gran trabajo en cuanto a esfuerzo y competir. Se lo dejan todo tanto en los entrenamientos, como en los partidos y eso lleva a que sigan aprendiendo y divirtiéndose.

Els primers llocs de la classificació creus que són justos?

Si, creo que la clasificación está demostrando el gran esfuerzo de los equipos que se clasifican en los primeros puestos y ese esfuerzo tiene su recompensa.

A que aspira el teu equip en el que resta de temporada?

Aspira a seguir trabajando de la misma forma, con esfuerzo, ilusión, mucho trabajo, intentando hacer buen fútbol, aprendiendo y divirtiéndose.


Comparte en:

  • X (Twitter)