El darrer cap de setmana, molts dels equips de futbol 8 l’aprofitaren per a disputar tornejos amistosos, degut a la jornada de descans que havia fixat la FFCV. Tres dels nostres equips benjamins participaren, be a L’Alcúdia de Crespins o a Gandia, on es va desplaçar el Benjamí B, i on tots tres conjunts acabaren ocupant el segon lloc de la classificació.

En la ciutat Ducal, els d’Ivan Arcos caigueren als dos primers partits de la fase inicial: 0-4 amb el Levante C i 2-5 davant At. Saguntino, el que els va direccionar a competir a la Fase de Plata. Ahí el Benjamí B superà en quarts de final el Beniopa B 3-2, derrotant en semis al Benidorm A per 4-0. Ja en la final, l’Alzira B feia un gol des del mig del camp, el que portava l’encontre als penals, on després de 18 llançaments, els de la Ribera es feien amb el triomf final.
Per la seua part i organitzat pel Canals Promeses CF, però jugat a L’Alcúdia de Crespins, jugaren el IV Torneig Sant Antoni tant el Benjamí A com el D, tots dos amb el mateix resultat a la final: 1-1 i derrota als penals 2-3.

L’equip d’Iñaki Gandia començà superant 9-0 els amfitrions, per cedir 1-2 amb el Dragon Force, i empatar a 3 amb l’equip A del conjunt local, fet que els va portar a disputar la final.
Més cruel fou la jornada pels de Manu Balaguer, ja que després de guanyar tots els seus partits, foren segons a la tanda de penals. Els seus rivals foren: Canals Promeses B (3-1), L’Alcúdia de Crespins (6-0) i Canals Promeses C (3-1).
