AURTEN BAI!!
Gure lehenengo erregionalak, aurten, denboraldi bikaina egin ostean, Gorengo mailara igoera erdietsi du. Klub hau osatzen dugun guztiok harro sentitzen gara lorpen honekin, ekipo guztietan bezalaxe, talde honetan ere dauden gehien-gehienak Trintxerpen KEn hezita eta formatutako jokalariak baitira, beraz Elkartean izan ziren eta oraindik ere direnen lanaren emaitza da, denona, alegia. Eskerrik asko guztioi eta zorionak Eneko Egimendia, Eneko Calafel eta euren jokalari guztiei!!

ÉXITO ABSOLUTO!
Este año nuestro primer regional, tras una temporada formidable, ha conseguido, por fin, el ansiado ascenso a categoría Preferente. Todos los que conformamos este Club nos sentimos muy orgullosos de este éxito, por cuanto, como en todos nuestros equipos, la gran mayoría de la plantilla la conforman jugadores que han sido educados y formados en el C. D. Trintxerpe. Así pues este es el fruto de los que fueron y aun son en el Club, es de todos y todas. Muchas gracias y felicidades a Eneko Egimendia, Eneko Calafel y todos sus jugadores.